torsdag, februari 19, 2009

Kampen mot vintern

Termometern i huset visade minus 8, 3. I bilen sa den minus 11.
Det är ju inte klokt att det aldrig tar slut.

Jag läser i tidningen om killen på konstfack som klottrat. Nu riskerar han fyra års fängelse. Straffvärdet kanske ligger där, jag vet inte.
Vad blir nästa, sätta folk i finkan om dom skriver fel saker i sina böcker?
Fast som konst betraktat är det ju ganska trist och väldigt mkt inspirerat av Dan Wolgers. Han har redan gjort det här trodde jag i min enfald.

Han blev åtalad då han sålde stolar som inte var hans, han sålde sen signerade kopior av domen.

Känns som att en sömnig repris är på gång.

Om inte solen börjar skina snart så åker jag till Costa Rica med katterna och frun o så åker jag inte tillbaka nå mera

1 kommentar:

Anonym sa...

Och svärmor!