onsdag, februari 04, 2009

Att vara sjuk

Jag är sjuk
Sitter i soffan hemma och lider med Per Moberg på tevin o katterna i knät
Har precis som alla andra i Edsbyn mått skit ett tag
Men idag på Integrationskontoret såg jag TVÅ Ingrid Lundin.
Det är en för mycket det. Sen började jag svettas och fann det för gott att gå hem
För frun min ville inte köra mig, det ville inte Björn Iversen heller, fast om jag hade frågat så kanske.

Kom hem halv ett och slocknade efter en kvart typ. Vaknade av att Trampe satt på mitt huvud och då var fjärren till dekodern paj så jag fick se Smallville på sexan
Nu funkar den igen
Jag är gansk ateknisk av mig o fixade det (Läs stängde av o startade om allting)

En kul grej som hände nyss var att jag loggade in på www.bloggtoppen.se . Då fick jag upp när jag kollade min. Om du gillar denna bloggen kanske du också gill Butter Tar Ordet

Klart jag gör det
det är ju min bror

Internet blev plötsligt väldigt litet
Kul

Nu ska jag laga mat
Budgeten måste ju hållas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar mest få sexliberala bloggar som förslag.
God bättring.