fredag, januari 16, 2009

Nyordnade länkar o upp till bevis

Jag har som uppmärksamma läsare ändrat lite i länklistan.
Vissa togs bort, två är nya och välkomna stilikoner
Jag gillar folk som uppdaterar ofta.
O jag gillar att modekungarna finns till höger om mina modetexter

annars är det så här:
Tua är på plats.
Hon gnäller. Udda att va 15 o gnälla som man e 115
I morse försvann elen i stora delar av huset, det var en säkring som sket sig.
20 minus o Linn o jag är ju skitbra på att ha hus. INTE. så vi lämnade nervöst huset och tog hjälp av PO. Han o jag gick från jobb o tillbaka i denna kyla. Lagade säkringen, han då inte jag så klart.
Besöket efter måste ha undrat över mig eftersom jag mest satt och slog mig på benen för o se om känseln kom tillbaka. Det gjorde den. efter allt för lång tid började det istället göra ont

Men långkallingar är för fjollor så jag sliter på

Snart ere på spåret o glenn strömbergefterrätter.
imorgon kommer krukorna fram

O snart hoppas jag att få länka till SVÄRMOR. Hon sysslar med ljusskygg bloggning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hhhmmm...

Anonym sa...

Å du hade förståss överbelastat, därför gick säkringen för den gruppen.