onsdag, januari 28, 2009

Min Dotter i Knutby

KOLLA KOLLA
Tua är med i filmen
Man kan se henne i trailern, om man tittar noga
Blond och hon ser frälst ut.

Jag börjar bli orolig över att hon så ofta vill komam hit och hälsa på. Till Edsbyn. Kyrkornas stad.

Filmen blir rejält sågad av Aftonbladet. Men jag ska se den. Premiär fredag den 30:e januari.

Jag minns Knutbydramat väl. Året var 2004 och mordet och allt var så skumt.
Jag satt på Tollarps Kina när nyhetena plötsligt bröt idrotten som var på tevin. Hur ofta händer det?
O Helge var fångad.

Nu har Tuisen vart med i labyrinten och Eva och Adam o så denna.
Gräjt.

Jag räknar med att kunna sluta jobba här inom kort och bli försörjd av henne.
nya MAry Kate Ashley Olsson

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ge mig ett T!

Anonym sa...

Om du ska bli maanasjer åt dotra behöver du en sekretärare oxå. Anmäler mäj härmed.

Anonym sa...

Ge mig ett U! (Ja, jag tycker att jag är skojsig)

Konungen sa...

UUUUUUUUUU

Anonym sa...

Ge mig ett A!

Anonym sa...

Du han först, man jag tänkte också nämna lite om just Edsbyn och körkorna idag.

Konungen sa...

AAAAAAAAAAAAAAA

Anonym sa...

TUA! TUA! TUA!

Anonym sa...

Finns bara en Tua Malmberg, finns bara en Tua Malmberg, en Tua Maalmberg, finns bara en Tua Malmberg. En Tua Malmberg!

Anonym sa...

jag räknar med att denna karriär kan försörja oss båda. men nån sekreterare tänker vi välan inte lägga pengar på!?

Konungen sa...

nej
Sekreteraren får jubba ideellt
Alla kommer att slåss om den tjänsten

Anonym sa...

En dukkti sikretär behöffs väl alltid.

Anonym sa...

speciellt en dyslektisk sådan

Anonym sa...

Vaddårå?

Sektinfo sa...

Hej!

Klart att vi alla skall se filmen.

De som sett den på Filmfestivalen i Göteborg tyckte den var väldigt bra.

Mvh
Sektinfo