lördag, januari 31, 2009

Lördagens singel


Detta är direkt berättat av Anders "guiden" Lijemark. Jag har kansk ekommit ihåg nån detalj lite fel, men det är inte hans fel.

Gunnars Svensson är en väckelselegend. Lite Springsteen för di kristna.
Killen mitten som ser skojig ut fick mkt tjejer då det begav sig ( ja detta kan va min egen minnesbild)

Dragspelet är fint

Jag har aldrig hört denna kvalitetsprodukt med edsbymänniskor. Det är jag ganska glad för
INköpt pÅ Erikshjälpen för 1 spänn
Prisvärd

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, men jag vet inte om han vet vad han pratar om...jag har då ingen som helst aning vem den här Gunnar är och då har vi(jag & min bror inte jag och Gunnar då)ändå vuxit upp i samma familj har jag för mig...Springsteen...nja kan jag väl aldrig för min värld ro va...Jerusalem kanske men inte Gunnar =))

Konungen sa...

jag träffade anders direkt efter inköpte va denna skiva. samma dag som han fick migatt gå vilse i jakt på ett fågeltorn
han kunde brerätta massor om skivan o den gamla gubben på omslaget
men han kanske hittade på, det vet man aldrig med honom

Anonym sa...

Hahaha...ja det vet man ju aldrig, han kanske var inne på det spåret den dan eftersom han lurade i väg dig i träsket också =))eller så tilltalade inte Gunnar mig nämnvärt så att jag glömt honom =)