tisdag, januari 13, 2009

Kent suger

Jocke Berg skändar Olle Ljungström. en av hans bästa låtar är Nåt för dom som väntar.
Här kan du höra mästarens version av sin egen låt.
Det är väl fint att det gjorts en hyllningsskiva till Olle.
Men Kent
Kent ska inte spela musik. Dom ska gräva hål i marken o lägga kottar i dom.

För mig är Olle geniet. Joakim Berg är imitatören och posören från Sveriges betonghåla nummer ett.
Han bara härmas. Imperiet och Reeperbahn har redan gjort alla Kents låtar.

Livet har enligt rykten varit elakt mot Olle o han har väl inte varit så snäll tillbaka. Men nu talas det om en dokumentär på tevin och inga skumma resor till afghanistan mer.
O det borde vara en sann sak för det var Strage som skrev det. O Strage har alltid rätt.

Jag tror han hatar Kent. Jag hatar Kent.

O Olle är så snygg. så himla snygg.

Mitt liv är sedan unga år ett liv levt i sällskap med Olle Ljungström
Han är bäst

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är Jocke Berg t o m värre än Plura?

Konungen sa...

O ja
Fast mer Pest Eller Kolera

Anonym sa...

Jocke Berg är böldpest och Plura är på sin höjd en lätt förkylning, tycker jag.

Anonym sa...

Vi på SpChan tckar för denna bloggpost.