torsdag, januari 15, 2009

Hitler o så

Hitler tvångsomhändertagen. Det var välan på tiden. Läser att Adolf Hitler blivit tvångsomhändertagen i USA. En tre år ung gosse med systrarna Aryan Nation Hinler fick inte bo hemma.
Jag vet inte hur man gör, ska man tvångsomdöpa dom?

Lämnar ju en del intressanta frågor till oss inom soc, men eftersom sverige har myndigheter slipper vi för det mesta sånt här. Det var diskussioner om varför lilla Stalina inte fick heta Stalina för nåt år sen.
O visst undrar man hur en förälder funkar som vill kalla en unge Stalina.
Fast jag är persnligen inte helt förtjust i Thorvald, kan jag tvångsomhänderta barn som heter det då.
Godtycke skall aldrig styra.

O på tal om Adolf Hitler. Per Ahlmark fortsätter att fylla år, enligt rykten 70 onda år just som idag

Precis som Per Zetterkvist som jag hyllar med en virtuell synthkram

2 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om omhändertagande, såg ni strictly baby fight club? Väntade mig nästan nån blogg om det programmet... Fy fan.

Anonym sa...

har inte ens hört talat om det programmet

men detta va kul!
"Förra året omplacerades en 9-årig flicka på Nya Zeeland. Flickan hade döpts till Talula Does The Hula From Hawaii"