söndag, januari 25, 2009

Historier ur min levnad

Vi duschar i skift här hemma och jag väntar likt en pilt vid sin mila.
Tänkte passa på att bjuda på en händelse ur min levnad.

Big Black fick mig att tänka på Revolting Cocks. Revoltong Cocks bjöd förutom på skivomslag med snoppar även på rejält usel musik.

En utbytesstudent från USA gick på vår skola och var ihop med Welin vill jag minnas. Hon köpte alla Revolting Cocks skivor
Utbytesstudenterna brukade inte riktgt hänga med oss om man säger så. Men den här tjejen var ett undantag. ett kort tag, sen gjorde dom slut Welin och hon och det visade sig att även hon ansåg oss i vårt gäng vara supspekta loosers.

I backspegeln en ganska hyfsafd analys.

Iallafall
Bemmie och jag drog på stan med henne nån kväll och vi hade bara folköl att dricka, vi var ente 20 o ingen hade köpt ut

Vi försökte förklara folköl. Peoples Beer.

It´s a beer that is expensive like strong beer but it´s peoples beer så it´s not strong. typ. It´s like a sossebeer försökte vi med
En öl som är dyr o man blir tjock o kissenödig men inte full
Ja sosse-öl

Livet var enklare förr.

Nu kommer frun snart tillbaka och det är bra. Synd jag måste dusha bara, o bara åtta minuter till Miami Ink. Shit shit som Lotta brukar säga

3 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

När man tänker på det: Faan va folkpiss man har druckit.

Anonym sa...

1) Vem sa följande: "Det är fegt att duscha."?
2) Folköl är kultur av yppersta klass!
3) "Supspekta" var ett väldigt passande ord i sammanhanget. :o)

Anonym sa...

Tror det va jag på alla