måndag, januari 26, 2009

Gode Gud

Stina Berge har lagt upp sin, utsökta version av Gode Gud.
En sång Västerbrokören gjorde först.
Stefan Sundström har gjort den.

Den låten säger mer än det mesta faktiskt
texten är makalös
Lyssna på Stina

annars är det avslaget idag. Jag menar BANDY-VM. VM-GULD!!!!

Vi stormade rondellen och badade i Ljusnan igår. Allt för att fira våra svenska hjältra. Skalper som Hollan, Mongoliet och Vitryssland har gjort mig stolt över att vara svensk.
VM-GULD!!!

Snön ligger i drivor här i edsbyn och det är sanslöst vackert. Men nu kan det smälta bort

Jag har TVÅ pelargoner som börjat gro, det osså en Old Wrinkled Man-Chili

Jag är ganska happy. detta trots att det är måndag.

Jag tror jags ka uppfinna något och därmed bli rik och ta bort måndagarna ur mitt liv. Fast då blir väl tisdag det nya måndag.
Man blir aldrig nöjd

IGEN

VM-GULD I BANDY!!!

Inga kommentarer: