onsdag, januari 28, 2009

Dagens singel.


Olle Ljungström, finns det något han inte kan, sveriges vackraste man?

Enligt Flashbacks skvaller har Olle varit elak mot livet och livet har slagit tillbaka rejält. Men det har ordnat till sig.
Det är bra. Sverige behöver Olle Ljungström.

Reeperbahn hittade jag i filmen G. Nürnberg 47.
Köpte Venuspassagen när jag gick i typ nian. Seriemagasinet i Kristianstad.

Bästa skivan ever tyckte jag då ett tag. Detta var på den tiden det fanns vinyl o inte så mkt CD.

Lycklig var en DYR singel, låten finns inte på LP o jag betalade runt 100 spänn typ 1988. Dyr.
Skitbra låt.

Vi drack sprit o fördrev tiden och ville vara Olle. Jag iallafall. Jag vill fortfarande vara Olle. Iallafall lika snygg som Olle

Alla Reeperbahns singlar är skitsnygga. Lite som Olle Ljungström.

Reeperbahn var husgud hos det underskattade bandet souls minns jag också.

Jag har massor av pengar jag är rik jag är så jävla rik jag är lycklig

Olle i högform.

Finns inga klipp på jotuben vilket är en klockren skandal bara det

2 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Grymt bra textförfattare.

Anonym sa...

ja en av dom allra bästa