torsdag, januari 29, 2009

819 MILJARDER Dollar

Osannolika 6,5 biljoner? Finns det ordet ens.

USA är ett land som tycker att statens inblandning skall vara liten. Lite som alliansen i Sverige.
Nu tycker jag att även moderaterna och deras marionetter inser att det är dags att ändra.
Kommunerna går back. I Kalix tar kommunen lån för att kunna betala ut löner.

Kom igen Reinfeldt. Betala.

Ikväll är det Lyxfällan och jag sitter garanterat där ocg dreglar över folks köpbeteenden. men vad är skillanden mellan kvällens par som handlar för 50 papp i månaden enligt reklamen och bankerna i USA. O dessa banker får massa pengar.

Som Helt Off sjunger. hur beter du dig man?

Så nu tycker jag att moderaterna skall sluta drömma om nattväktarstaten och bara betala.
Helst till mig. Men gärna till fler.

minus fem och Edsbyn är lite ljusare. Det går framåt. Men ack så sakta
Numera fyra pelargoner som har börjat gro
50% i utfall.
Tror att sammanlagt kommer dessa eventuella fyra pelargoner rendera ett snittpris på 150 spänn styck. Så mkt har alla fröer kostat genom åren utan att jag fått en enda.
Dyra och säkert fula blir dom.
Härligt

Inga kommentarer: