söndag, december 28, 2008

Söndagen kommer med Los

Sista lediga dagen. Men det känns ok. Mer än ok
Har lyckats sova som en narkoleptisk komagubbe i flera dar. Bra det.

Den gröna bilen är skum, byggd av gayfransmän som inte vet att det kan va mer än tio minus.
Vi skrapar bilen INUTI. Helt sjukt
Idag ska bilen tuktas.
Den ska bli helt isfri.
Vi ska dessutom lämna Hedebyborna hos svärfar och göra andra såna "ärenden" innan man kanske kanske åker till The Los. Fast vi stannar nog hemma, vi är lata. O snygga.

Israel firar jul på sedvanligt vis. Döda barn och hyllas av Carl Bildt är för staten Israel som Kalle Anka för oss i norra delen av Europa.

HÄR kan man se och läsa om när Israel bombar strategiska bombfabriker i Gaza, eller var det ett barnsjukhus kanske.
Jag är ju uppfostrad med att det allena är Israels fel det som sker, så är det ju säkert inte.
Men jag hoppas detta tar ett slut
Arabskräcken är enorm och Israel får göra vad dom vill.
Deras president jämför Palestinas folkvalda regering med Al Quaida. Så där smart tycker jag
men ingen slår Barakk på fingrarna för det.

Katterna är sina gamla jag, dvs sinnessjuka. Sådan husse sådan katt.

Tjoballe och mot nästa år kamrater

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får också skrapa min gröna bil på insidan när det är några minusgrader. Man tycker att japsen borde ha fattat bättre.