onsdag, december 31, 2008

Nyårsafton

Första gången på fjorton år som man firar utan mor o far

Det va MINUS 15!!! i morse. igen
Jag citerar Maria sandberg. I Ukraina osv osv osv
Men plogat är det ska du veta

Menyn blir som följer, minns nu detta till Intresseklubbens årsmöte!

Lax med dragoninspirerad limevinsås med sån kräm fräs
Tua har berättat för mig att hennes mamma lagar godare mat än jag gör detta för att hon använder dragon. så nu jevvlar.
Jag är bra på vardagsmat säger Tua. Korv o frysta köttbullar.

Huvudrätten blir kycklingfilé. Detta med DRAGON. Jag skall oxå reducera trattisar i balsamico o socker.
Detta för att minnas en kväll med Yxan, aka Göingestålet peter P-Däckspidda Sunesson. Vi lagade sjukt god mat.

Ett kort år har gått, fast det var ett långt med skott o allt.

Men skit samma
Gott Nytt o låt Dragonen flöda på borden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fiint att det är plogat :)

Ett intressant fenomen som jag beskådat från klack synvinkel var annandagshockeyn i Luleå, fick mig osökt att tänka på Byn

Gott Nytt på er!

Anonym sa...

Dragon är totalt underskattat. En gåva från de högre makterna.