torsdag, december 18, 2008

Lucka 18

Duetter var ovanligare förr. Särskilt så kallade oväntade duetter.
Nu för tiden är det liksom inget konstigt att Jack White och Naken-Janne sjunger ihop
Förr var det konstigt.
På Live Aid var det liksom den stora grejen att Bowie o Jagger körde Dancing In The Streets i en grotesk åttiotalsvideo. Grotesk i tell jo. Kläderna dom har på sig.
Brottsligt

Detta klipp är från förr




En av di finaste julesångerna dessutom.

Idag börjar julestöket. Skall köpa presenter. Såååå roligt.
Annars blir detta den bästa julen kanske. Snön kanske tom ligger kvar, fast tre plus o blåst talar för annat

Jag lyssnar btw på Radio Västmanland. Sala är med där oxå. Sala tar över lokalradion i landet.
Det är illa.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ge mig ett D!

Anonym sa...

D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ge mig ett E

Anonym sa...

Nej. Ett A. Ge mig ett A! (inte ett E)

Konungen sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anonym sa...

Ge mig ett V!

Konungen sa...

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Anonym sa...

Ge mig ett I!

Anonym sa...

IIIIIIIIIIII

Anonym sa...

Ge mig ett D