onsdag, december 03, 2008

I stort sett menlöst

Radio Skaraborg får en svag tvåa
Orkar inte lyssna mer på det utan byter till...

Stockholm. Där jobbar Kung Quina och Eldeman
Kan bara bli bra

Annars är jag däppt i näsan o halsen känns som en kloak full av taggtråd
Ikväll är det norsk såpa om charter o Svein har noijsat
Det blir bra
Han åker på semester med sin 91:åriga mamma o blir utkastad från hotellet
Stabilt

i Unga Mödrar har Christina sökt jobb... i en porrbutik. Hon tog med ungen dit o lämnade en ansökan
Människan är en fin uppfinning

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag tänkte lämna en ansökan.. som jag ansöker med liksom. Hejdå.

det var hela christinas besök i porrbutiken det.

Anonym sa...

För mej en obegriplig smörja du tittar på. Du har ju hus nu, tänk på underhållet. ;-)

Petter Malmberg sa...

Man känner att du lite har tappat det här de är lika mycket värda som jag-temat som du körde ett tag

Anonym sa...

Jag har inte tappat det
Jag har struntat i det när det gäller just dom hjäör två
Dom är obetalbart dumma