onsdag, december 17, 2008

förlängd prao - lucka 17 is here

trots att jag fick lite bakläxa igår för det skulle helst va en känd och dålig julsång så lämnade bloggens ägare över uppdraget till frugan att göra lucka idag också.

så då tänkte jag att jag skulle leta upp en gammal sanna nielsen, ni vet när hon va sådär elva år och om möjligt ännu mer olidlig än hon är idag. Men varför ska jag plåga mej själv och andra likt sanna nielsens föräldrar gjorde mot sitt eget barn när de lät henne stå och sjunga i bingolotto när hon va så liten att hon inte själv kunde se vad det skulle innebära. Eviga youtube-klipp som folk kan skratta åt.. FY SKÄMS sanna nielsens föräldrar! fast vad vet jag, sanna kanske tittar på dom där gamla klippen idag och tycker hon va skitduktig och inte alls pinsam. Men om nån som läser detta har barn, tänk på vad ni gör mot dom små liven, ni vill väl inte att de ska sluta som sanna, boendes på lidingö med en norrman??

så därför blir det en annan julsång istället. jag kör på stillbildstemat men idag är det iaf flera stillbilder på rad.

huj

Inga kommentarer: