måndag, december 01, 2008

DYLAN o KELLY HAR BARN

Jag kunde inte hålla mig.
Jag, o nu citerar jag min chef ,GOGGGGGGLADE o kolla
Det är Dylan som har barn med Kelly
Det är stort

Jag är lite uppväxt med Beverly Hills
Det var bra tevi
Allt Aaron Spelling har gett oss har vart bra tevi. Love Boat o så ju. Hart to Hart, Fantasy Island. Enbart nostalgia, fina minnen.
Klart man va livrädd att nya Bevvan skulle suga.
Jag menar solen skiner inte på tevi
Aaron e död
Va skulle ske

jo dom gjorde en kopia av det äkta Beverly. Fast Brandon e neger
Det är UNDERBART

Jag är fast
Jag nästan grät när Brenda kom till fikat och Nat var där o allt var som det skulle vara.

I Spellinglandet finns inga bekymmer, de bekymmer som finns är så konstiga att dom liksom ändå inte finns. Inte på riktigt

Ibland är det exakt det man behöver.
O att då få minnas när Dylan o Brandonhade hairfight, det är livet

4 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Hårfajten var väl från ett sketchprogram?

Anonym sa...

Ja men ändå

Anonym sa...

Melrose Place då? Gillar du det också?

Anonym sa...

Visste du inte att det var Dylan?
Hade inte jag sagt det?
Visst är det underbart!!!!!!!