fredag, november 28, 2008

MATSKANDALEN!!!

I dagens aftonblad, sanningens tidning, kan man läsa att Tacosalsan som man kan köpa mest innehåller vatten. Guacomolen innehåller bara en procent avocado.
VEM TAR ANSVAR FÖR DETTA!!!!!?????!?!?!?!?!?!?!?!?

Annat jag tror förekommer är att kalorisnåla chips innehåller skitmkt kalorier
Att aspartam är farligt

VEM TAR ANSVAR FÖR ALLT DETTA

Tack Aftonbladet
O ja jag svarade JA på internetfrågan "kommer du att sluta äta tacos nu?"

Jag menar här köper man en burk med salsa för åtta spänn o så innehåller den mest vatten!?!?!?!

Jag blir så trött

nu ere fredag
o Linn låter hälsa att pungen är grön
Jag förstår inte riktigt vad hon menar med detta
Min pung?
Trampes e ju borta
Eller alla pungar i stort
eller ja
Jag ska fråga henne o återkomma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som säger att vatten är kasst att betala för? Åtta spänn säger du är mkt pengar för vatten, tror du barnen i afrika hade bråkat?! Skärpning Johannes!

Konungen sa...

Dom svälter ju ändå ihjäl dom

Sleeping Cell sa...

Upplysningsvis så kostar LOKA mineralvatten 6,60 kr/l men frågan är väl om den kanske är lite väl tam i smaken i Tacossammanhang.