onsdag, november 12, 2008

Jag är INTE en surgubbe

Nån hjärndefekt kretin kallade mig surgubbe
Detta kan inte vara mer lögn.

Jag handlar med ett leende. Inte vill jag döda puckot före mig i kön inte.

Jag fick tex en sur lapp av min sopgubbe. Detta tog jag med ett leende. Sen om jag fick veta vem han är skulle han förvisso kunna ramla lite och kanske skulle jag inte hjälpa honom

Jag skriker sällan åt mina katter. Max sju åtta gånger om dan

Jag har aldrig lämnat min dotter gråtandes på ICA. Konsum Södra Parkgatan är däremot en annan historia.

Jag kan till nöds stå ut med att vissa kollegor skriver elaka saker i min blog. Men jag vet var hon bor, det vet jag. oj va många rutor det finns i inglasade uterum

Jag är helt enkelt bara sol. Inget regn där jag går inte.
Idag berättade jag tex för Maria H att alla som bor i Alfta är dumma. O då tog jag inte ens upp Långhed.

mitt nya projekt är för övrigta tt lyssna mig igenom ALLA lokalradiokanaler
Det hade en normalbegåvad femteklassare fattat av tidigare inlägg, men jag förtydligar så gärna för dig kära fru

SMILEY :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lov att bli arg gubben, enligt mej är du bara sötare då!