onsdag, november 12, 2008

Jag: En sopa

Mitt nya projekt i livet startar jag idag. Det är tack vare Pippen en frejdig man från östkusten som jag fått denna idé
Han skrev på sin blog att han önskat en låt med Sparks i Radio Kalmar. Jag lyssnade och insåg att det var Bengt Graftström som var programledare för detta utsökta program.
Vad hände med alla dessa som jobbade på P3 förr? Uppenbarligen sliter de i provinsen.

lite som jag. o bara otack får man. hoppas en bomb faller in i lämpliga öppningar på en del idoiter

Man får veta vad som händer i olika delar av landetIdag blir det Radio Blekinge. Just nu spelar dom Queen. Barcelona. Groteskt dåligt

Annars måste jag säga att aggressionerna mot det mesta är på en nivå så hög att jag borde stoppa upp ett badkar med stesolid i rumpan min.
Men önsketimmen i Radio Blekinge är grym. Jocke i Karlshamn får Blue Moon med Thorleifs önskad åt sig, go Madde.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Protest. Barcelona är inte av Queen. Det är ju Freddy Mercury och Montserrat Caballé. En helt annan sak.
Östkusten är förresten otäck.

Anonym sa...

Ja jösses! Sparks! Det var inte igår man hörde något från dom. Och radio blekinge låter som om det är i stil med djävla radioborg.

Anonym sa...

Du är en surgubbe.

Anonym sa...

och en tokstolle

Konungen sa...

Sparks är ett underskattat band, det är lite märkligt att dom liksom bara försvunnit
Kimono Years är ett mästerverk

Anonym sa...

Word!
Måste leta fram vinylsamlingen...

Anonym sa...

Nu måste jag protestera vilt! Barcelona är en fantastiskt bra låt.
Kimono Years känner jag inte till, kanske har jag fel men menar du inte Kimono in my House? Å förresten är det Pibben.
Fridens.

Anonym sa...

TRIPPELFEL
Ja Kimono osv
o piBBen
Men låten suger kamrat

Anonym sa...

Ang. kommentar ang. Sparks och diskriminering:

Helt klart diskriminerande och vad värre är ett grovt förbiseende av vår överlägsna kapacitet vilket klart och tydligt borde framgå av vår förfinade musiksmak!

Frågan är bara vart vi vänder oss, till kvasichefen eller chefen??