onsdag, november 26, 2008

INLÄGG 1500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fatta va med tid jag lagt på detta. Det är nog jag som är Bängaloo iallafall.



Denna skiva vill jag ha på CD snarast. Folk och Rackare är ett av de bästaste svenska banden. Jag spelade lite för Linn innan. Hon dansade av lycka.
Jag spelade även Namnetes och Diaoulogue Ar Menez. Lika positivt resultat med dessa fina band

Nu ska jag kolal dokutevi om Mallorca. Fulla norrmän är aldrig fel.
På knarkdagen idag fick jag oxå veta att norrmän är ena fenor påa tt röka knes. Men det visste jag redan. Så många sovande norrmän man sett på festivaler runt omkrting

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm....det är inte alldeles omöjligt att det kan finnas en CD med Folk och Rackare framemot fredag :)

Petter Malmberg sa...

Min blogg firade 100 inlägg.
Jag tror jag ska fira det med att spela min kompletta samling Folk och Rackare.