tisdag, november 18, 2008

19 NOVEMBER!!!

Har bara hunnit smulor av Radio Malmöhus idag.
Just nu är det Orup och de talar om Zlatan
Det kan tom bli någon minusgrad inatt.
I Malmö, Skåne, Sverige, Världen

Men det var inte det jag skulle skriva

Imorgon 19 november fyller min pappa 60 bast.
Jag känner mig gammal på grund av detta.
Min unga pappa, pappa har alltid varit och för mig, är han den unga pappan.
Andras föräldrar är gamla, men inte mina.
Det är ju så fortfarande, men 60 är 60.
Jag minns när jag var liten hur stolt jag var för att pappa var just ung. Han var ung och snygg och cool.
Nu är han välan gammal snygg och cool då.

Så många år vi har vandrat tillsammans, i goda tider och mindre goda tider. Han finns där. Alltid! va jag än gjort för bus finns pappa ( o mamma, men hon fyller inte år) o sopar upp resterna.
Det är en ynnest att ha er.
Det är ett ganska bra betyg på en pappa det.
Det bästa.

Grattis. Lova Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulationer till Malmberg D. Ä!