fredag, oktober 17, 2008

Papa Dee

JeepStar är en nygammal bekanting från späjsen. Skitabra låtar
Det är ju fredag o jag tycker alla ska nynna hans sånger.

Papa Dee förklarar i Expressen hur hans fru slagit sig blodig i nacken med ett ljus, ett djupt jack klarade hon av att tillfoga sig själv. Vig brud
För det är ju inte han som gjort det.
Själv hävdar han ett det är lite rasism av polisen
de ser en svart man med blod på händerna
O ja då kanske dom tror att blodet kommer från hans nyslagna fru kanske???

Personligen spyr jag när jag ser bilderna på Papa Dee pussandes sin fru i dagens tidning

Skit ner dig svin

Nu citerar jag va svinet säger

Det är absurt och helt sjukt. Det jag har utsatts för är ett sådant övergrepp. Efter det jag har gått genom förstår jag att organisationer som Amnesty behövs, säger han när vi träffas.

Synd vi inte har spöstraff i Sverige. Svinet är fullständigt sinnessjuk

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är så äckligt att man inte fattar hur dum kan man bli och gå ut med en snyfthistoria i tidningen?? Först spöa skiten ur frugan och sen gå till tidningen stackars mig. Fy fan så vidrig. Mörkrädd blir man också av Carolin-historien.

Anonym sa...

Med tanke på hur han spöade sin ex-flickvän ända in på sjukhus ett flertal gånger så blir man mörkrädd.

//Morey