torsdag, oktober 09, 2008

DYRT och ÄCKLIGT


Jag och Bemparn B lever med glädje efter devisen Dyrt och Äckligt
Idag simmade jag till iCA o vad fann jag då?
Jo en Billy Hamburgare. Man ser en gurka på förpackningen. Det är den enda gurka man får kan jag säga.
Billys Pizza är ju skitäckligt. Men denna burgare
90 sekunder i micron.
90 sekunder att fundera på hur man kan va så dum att man lägger 15 spänn på dylik smörja

MAn fick: Svampigt bröd. Grått sladdrigt kött. Nån form av dressing, kanske en tesked

Detta kan vara det vidrigaste jag ätit!!!
Jag är nöjd

4 kommentarer:

Anonym sa...

fast jag tycker nog inte att den var dyr nog för att räknas som dyr och äcklig. men du är ju mer insatt i det där

Konungen sa...

Jämför med en Gorby-pirog
kostar runt 8 kronor
o god billig o god
dubbal priset jämfört med en liknande vara

Anonym sa...

ja men hallå. dressing och allt ingick ju

Anonym sa...

HÅHÅHÅHÅ!

Gissa om en annan kommer att finkamma frysdiskarna på jakt efter den Dyra och Äckliga produkten!

Det är så tryggt med Dyrt och Äckligt, man behöver inte undra om ifall man blivit lurad. Man vet med bestämdhet att så är fallet.