söndag, september 28, 2008

Sven-Ingvars och Köttgrottorna

Jag gillar inte nya Ensam Mamma Söker, men det är ju som heroin, man kollar.
Ledin och Gessle spelas mest
Sven-Ingvar är en kort mörk man från Skåne. Han är på Åland med en liten dam vars dotter heter Stephanie
Plötsligt slås jag av TVÅ saker
Ett: Det är farligt att tycka att man är bättre än andra. De som är med i ensam mamma är inte min typ av människor, men dom är ju inte sämre.
Kanske lite dummare eftersom dom gör bort sig i tevi. men va fan.
Vem är jag att döma.
Fast jag har vart i Påarp det har jag. Har haft tjej där, synd jag aldrig träffade Sven-ingvar

Det andra som slår mig är att signaturmelodin Sommar i Sverige med Dig som görs av just Sven-Ingvars påminner extremt mycket om Köttgrottornas Züga.
Sommar i Sverige med dig, hej å hå hej o hå
Jag kan inte suga mig själv, hej o hå hej o hå

Jotuba dom så får ni se

Sven-Ingvar åkte ut nu, men han är nöjd ändå. O jag tror han är vinnaren i detta fallet.

Inga kommentarer: