tisdag, september 30, 2008

Stjäl en lista av Bondhustrun

DAGENS VILL HA: Ett café

DAGENS KLÄDSEL: Snyggaste jeansen från H o M grön huvatröja med huva o rutor. Stringkallingar för kylan.

DAGENS SMINK: Bara lite mascara och lite foundation

DAGENS FRISYR: Makalöst svall, lite som en ängel, fast på soc då liksom

DAGENS HÄNDELSE: Alltid stort att träffa Björn

DAGENS LÅT: Omkoppling sker med Navid Modiri och Gudarna. FAN i helvete va bra den låten är. man kan spela den 12 gånger mellan Alfta o Bollnäs

DAGENS PLANER: Säga upp samhällskontraktet mitt

DAGENS SAKNAD: Jag saknade katterna en hel del när jag var borta.

DAGENS DUMMASTE: Det torde vara så mycket att jag inte kan sålla

DAGENS SJUKA: Allergi, det kliar i min näsa

DAGENS DROG: Linn och LSD.

DAGENS KRAM: Har ente fått nån. Jag luktar illa tror jag.

DAGENS PUSS: Frun, fast hon pusstrejkar. (för att du snusar idag ditt fanskap /ARG FRU)

DAGENS KÖP: Kinabuffé i Ljusdal o Pestens Tid på DVD

DAGENS GODIS: Toblerone

DAGENS HUMÖR: PISS

DAGENS ORD: Adekvat

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad jag bara väntar på telefonsamtal på jobbet just nu.


DAGENS VILL HA: Sömn
DAGENS KLÄDSEL: Som vanligt.
DAGENS SMINK: Tip-Ex.
DAGENS FRISYR: Som vanligt.
DAGENS HÄNDELSE:
DAGENS LÅT: Mer du Japon av AIR
DAGENS PLANER: Kebab till kvällen?
DAGENS SAKNAD: Mormor. Hon kolade igår.
DAGENS DUMMASTE: Lundapolisen som gjorde fel med ett besöksförbud för 10 dar sen som ag försöker få rätt på nu.
DAGENS SJUKA: Tvångsmässigt nagelbandspill.
DAGENS DROG: Yogurt.
DAGENS KRAM: Nej tack.
DAGENS PUSS: När jag kommer hem, hoppas jag.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Naj, jag har fetmat redan!
DAGENS HUMÖR: Snurrig.
DAGENS ORD: Ollonskog (Se Sveriges Rikes Lag, byggningbalken 12 kapitlet.

Anonym sa...

Fan bemmy
Depp med dom gamla ju

Anonym sa...

Dagens fundering om gårdagen: Smygsnusar du? Det är ju för fan likvärdigt med rökning!!! Fusk!!!