måndag, september 22, 2008

Migrän, alternativ till glädje

Det var länge sen jag fick migrän. Hade nästan glömt hur kul det är.
Men nu minns jag.
Plågsamt.
Huvudet dunkar, blicken liksom skakar, kan inte se ordentligt.
Man kan knappt gå.

Vad gör man då i Lutherlandet, jo man försöker verkligen gå till jobbet!
Smart det.

Migrän skulle fan förbjudas, det fylle rju ingen funktion
Feber har man väl för att bli frisk tec
Migrän är lite sjukdomarnas variant av fästingar
Det bara finns

Nu missar jag spännande infomöte på bibblan ju.
O Alliansen ser till att det kostar mig 200 efter skatt typ.
Två dar tvåtusen.
Det brukar ta ett par dar att komma tillbaka på banan

Tre rör treo comp nu o dagen hade sett ljusare ut
Mycket vatten, mkt tycka synd om mig själv får e bli

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, migrän är sketskoj. På mig håller det ju bevisligen på att växa bort, så anfallen blir allt mindre och allt kortare. Men på dig verkar det inte funka på samma sätt.

Anonym sa...

jag har ju fanken i mig inte haft nåt på länge
Blir dte liksom inet mer på ett ett o ett halvt år igen så är jag nöjd
förr hade jag det jämt