lördag, september 06, 2008

Leaving on a jetplane


Jag trodde aldrig jag skulle drabbas av prylbögsjukan, men som trädgårdsägare vill man ha saker.
Igår köpte jag en häcksax. Har klippt järnet. Det gick hyfsat.


Kolla min Bosch.



Köpade den av Tore. Tore är en man som har granngården, han är farlig och pappa till min kollega Maria. Jag köpte oxå en helvetes massa tulpanlökar. Jag gillar Tore, men är rädd för honom. Jag tror han har rånat banker o sånt, men klarat sig undan rättvisan. Men vilken bra häcksax, jag klippte en buske oxå, sen passa jag på o köra litta på äppelträdet.
Skitkul

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. jag klickade på bilden så man fick se så mycket mer. Vad bra det var med ditt hår som ligger so kajal runt ena ögat. Med häcksaxen i hand, katten framför så blev det lite Alex i Clockwork Orange över det hela.
/Peter

Anonym sa...

Måste erkänna att det kanske var vinet som gjorde det så kul, men det kändes ändå kul på ett äkta sätt.

Vän av trädgårdsordning måste också fråga vad i helvete en häcksax gjorde i äppelträdet????????
/Peter igen

Anonym sa...

Jag villeklippa litta mer

Anonym sa...

Måste lägg upp en bild på min Husqvarna så kan vi battla! ;-)