onsdag, augusti 27, 2008

Klagowisa över hösten

Jag HATAR hösten. Det är blött. Det är grått. Det är fult.
Jag hatar Barack Obama för han är rik
Jag hatar Hillary för hon är rik
Jag hatar alla som åker till Antillerna och Venedig

Nu är det liksom dags att bygga en puppa och stanna där ett tag.
En så där nio månader, kanske tio. Sen kan man ha semester.

Igår vare alliansen.
Idag är det Janne Björklund. Mälardalens Hitler som jag stör mig på.

Man har fått lön, men har räkningar som man kan bygga ett hus av så många är dom. Huset är kallt. Katterna bajsar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nähähäääedu. Du tycker om folk som åker till Venedig, men du känner avund.

Anonym sa...

Man kan ha på värmen men du vägrar ju för att det är aug. Du bajsar också. Du är tråkig för du är negativ.

Anonym sa...

Man kan ha på värmen men du vägrar ju för att det är aug. Du bajsar också. Du är tråkig för du är negativ.

Anonym sa...

oj
dubbelklick
interesting
men det där kan inte sägas nog, sådeså

Konungen sa...

jag spolar iallafall

Anonym sa...

tveksamt. å dom gräver ju över så gott dom kan förresten. du kanske ska göra som han i släkten är värst, han som lärt katten att gå på toa och spola och allt. försök med det du.

Anonym sa...

Kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag!