onsdag, juli 23, 2008

Hej

Jag är en kille på 37 jordsnurr.
Jag klarar inte av att ha matchande strumpor. Jag vill ha en brun och en beige på mig, annars kan jag inte gå ut.
Varje dag kl 16.47 äter jag en chorizo.
Jag läser veckorevyn.
Jag har två katter, en tjej och en kille. Jag kallar både "han". Jag har problem med könsbestämning.
Jag vänder mina kalsonger både ut och in och bakofram innan jag byter.
Ridge i Glamour är min förbild när det gäller manlighet. Han är en fantastisk skådis må jag säga. Hans frisyr kopierar jag.
Mitt favoritord i den svenska språket är lavemang. Smaka på det ordet en stund. Mmm.
Hans och Greta borde vara kung. Tänk hur Sverige, detta vårt avlånga land, skulle se ut då.
Det är synd att Backstreet boys inte riktigt finns längre. Dom va fantastiska.
När jag vill va sexeeee pratar jag gnällbältesmål.
Svarta speedos, det har jag ett par.
Loranga = Guljuice. Tycker jag är ett fränt namn.
Tack för mej, tjohejsvejsibejs. Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ett drogtest på studs när du kommer tillbaka till jobbet. Om du överhuvudtaget kommer tillbaka.? Anci får ta´t för jag tycker att kiss är äckligt.

Anonym sa...

Jag kan ta det ju
Har vanan inne, o det gör inget om jag spiller på handen när det är mitt eget