torsdag, juni 26, 2008

T.S Eliot

Det är inte bara att döpa en katt, det vet ju envar.
Vi funderar som bara den, om jag nu tål dom vill säga.
Pojken, den lille sprattelgubben tycker vi känns som en klockren BEMMY
Den sköldpaddstecknade tjejen vet vi inte alls.

Annat jag funderat på är Blixa och Anita
Foetus och Lydia
Tristan och Isolde
Biffen och Bananen
Klamydia och Syfilis

Linn funderar på:
Gonn o Re

SNÄLLA GE LITTA TIPS

För övrigt fick vi finbesök idag av Tuben som lämnade lite flyttgröt, grahamsversionen! Innan detta var vi hemma hos Eva Lind o stal blommor. I Edsbyns grymmaste trädgård

8 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Saddam o Gomorr

Anonym sa...

Jag gillar Herr Pes och Idol-Ola... De är ungefär lika trevliga.

Bondhustrun sa...

Kniv och Gaffel
Bemmy och Smeagol (fast Smeagol är ju ett killnamn så då får tjejen heta Bemmy)
Lisa och Sluggo
Bobban och Brackan (det är mina barns påhitt, jag tycker att de funkar asbra som kattnamn)


Tiger är ett bra namn på sköldpaddsfärgade brudar.

Anonym sa...

bemmy är ett vackert namn i alla sammanhang.

Anonym sa...

Morfar och Pyret
Sado och Masho
Adolf och Eva
Gud och Satan

Anonym sa...

Jag gillar spontant Adolf o Eva

Anonym sa...

Namn med S i är bäst. Katter lystrar ju till S-ljud.

Anonym sa...

Fortsätter på Elons S-ljudstema så får det bli Sixten! Men Saddam å Satan är bra de me.
Fridens.