torsdag, juni 19, 2008

Okunnighet är styrka


Kanske sysslar jag med krimtänk denna dag. Men vad är skillnaden mellan Alliansen och Stasi. egentligen.
Ska man kunna fällas för tankebrott numera.
Ska jag inte kunna maila ett foto på Bin Laden till Tua

Fast jag kan ju göra det fortfarande det tror jag
Den här lagen är direkt riktad till araber av olika ursprung och vänsteraktivister.

Jag mår inte bra i detta Sverige som så påtagligt blir en del av mig.
Jag vill vara nån annanstans, inte i detta rike styrt av en mäktig penis vars förakt för demokratiska principer är närmast osmakligt.


Det finns vardagshjältar, men dom är ack så få. EN person röstade mot sin partilinje, EN människa i ett block av feta allianstomtar sa tills lut att nu fan räcker det.
Henne lär vi inte se i riksdagen nåt mer efter nästa val. Nu ska hon tuktas av alliansen kanske i rum 101?
Camilla heter hon o är på bild i början av texten.
Bra

1 kommentar:

Petter Malmberg sa...

Ny-lag dubbelplusbra.