måndag, juni 16, 2008

Måndag på Barnängen

Timotej Shampo från Barnängen minns ni dessa pedofila reklamfilmer från förr
Så har min dag varit, fast utan sol shampoo o peddosar, dvs typ inte alls så.

Jag har idag passerat Eva Linds trädgård och förbannat min egen, kommer att göra det varje dag. men jag ska vinna.

Sen har jag jobbat, vart hos tannaplågaren o det gjorde bara lite ont

Sen har jag inspekterat mina ägor. Jag har en trädgårdsplan, ovala lösningar i elips kallar jag temat.
Jag önskar det fanns ett project Runway för trädgårdstomtar som jag. Jag hade vunnit.

Inser att denna blog håller på att bli en av internets tråkigaste
Kanske är det så att en bra blog kräver allmän misär och ett oriktat hat

Men hatet har jag kvar, fast jag liksom ser det inte så starkt.
En Lustans Lakejer helt enkelt
Jag fryser för min småländska fru vägrar ta på värmen med motiveringen att snart kommer solen

Tjo balle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, men vad har nu för värmekälla i er nya kåk då?
Skriv mer om huset!

Anonym sa...

Ja, vad har NI för värmekälla... ska det ju stå.