söndag, juni 01, 2008

Ahasverus


Nu är det dags för en sån där: detta hände i helgen o ingen bryr sigblog.
Rastlöst vandrar jag kring uteplatsen. Idag skojade den blå Aklejan på bilden till det med att tokdö, bara så där.
Iallafall. Helgen har bjudit på: En god hemlagad pizza. En Konsert av en tant som spelade Pärleporten och Flottarkärlek på äldreboende här bredvid. MYCKET udda och MYCKET uselt.

Fiske, värme, som bonus under lördagens kväll blev jag röd som en tomat, antagligen av M&M från Dollarstore. Sen sov jag lite.
Idag har det vart Thaimat, sol, Jörgens blommor.
Sigges glass åt vi upp oxå
En bra helg
Men det suger o bo här, när man vill inreda en trädgård i sitt nya hus
Det slår mig att jag faktiskt bott snart två år i lägenheten med bårderna, jag kommer sakna uteplatsen o lägenheten men inte tapeterna och INTE tantaskrällets konserter heller
Nu ska jag se klart Nattens Väktare som jag fick stänge av igår, tomatfilmen
Skulle vilja se den som är på fyran, men eftersom alliansen skaver sönder fyran är det för mkt reklam o valfrihet o filmen håller på hela natten
Veckan som kommer är en kort vecka, det är bra.
Nationaldagen måste man njuta av, detta eftersom alliansen sett till att den ligger på lördag och söndag nästkommande år. Arbetsköparna bara vinner
Tjoballe!!!

Inga kommentarer: