måndag, mars 03, 2008

Rökslut+Äktenskap=7

Ja man har ju gift sig.
Man har ju slutat röka
Man har gått upp SJU kanske ÅTTA kilo
Jag, ett spinko med kalaskula
Ser rent dum ut så jag gör.

Lever dessutom i ett musikens tyranni. Så fort jag sätte rigång lite Västerbrokören MÅSTE min fru lyssna på radions väderrapport eller regnets fallande.

Jag är numera en svensson med fru och inte spelar jag skivor oavbrutet och skäller på pensios
Vad fan

Men just exakt nu lyssnar jag på Charlie Engstrand Sommar och han är liksombäst, hans röst är som medicin. En sjuttioårig krigare låter han som. Nu stängde Linn av igen

O det verkar som att Kungers ska spela i Bollnäs. Linn gillar inte Kungers.
o det gör inget. Hon behöver inte gilla dom. Det är bra att hon gillar annat.

O min doktor Karna skulle se mig, hon som satte mig på denna grädd och köttdieten. Det är hennes fel. Fast det är lite skillnad på 58 kilo o 69!!!!

Nästan 70 kilo, jag är en elefant

Läser Grymhetens Stad av Lundberg, den senaste deckaren han skrivit om alkispolisen i Malmö. Underbara svarta böcker som gör att man drömmer konstiga drömmar om utsatthet och meningslöshet

Skit samma. Jag älskar min fru och jag är fet och stolt

7 kommentarer:

Anonym sa...

Länge leve hörlururen! Den bästa hifiutrustning ett samliv kan ha.

Anonym sa...

Hellre ett par kilo extra än äktenskapsslut, va?

Anonym sa...

Kom igen när du väger 89! 5kilo extra fett står jag ut med. Hörlurar is the shit! :-)

Anonym sa...

Jag väger nästan 90 pannor och är vrålsnygg! Iof mestadels mäskler så det är ju inte så konstigt! Min kamrat Hasse fyllde 40 idag!

Anonym sa...

Det sägs ju att man går upp i vikt när man slutar röka. Idag har jag slutat i fyra veckor. Jag lär inte ha gått upp ett gram över mina 56. Är avundsjuk på att du har lyckats bättre.

Fånigt att man måste ange URL för att skriva här numera förresten, eller är det nån sorts säkerhetsgrej?

Anonym sa...

Url är inget tvingande fält.
(Där fick ni en glimt av påjobbetPibben.)

Anonym sa...

Testar igen då.