lördag, mars 15, 2008

Gästbloggare!!!

Läster och rederer
Tua Mallibou Malmberg är veckans gäst

Heej,
Idag är det den bästaste dagen i mitt liv.
Min pappa älskar mej 7 av 23 och jag har hela ÅTTA ettor!!
Dessutom utsågs jag till veckans Vitaminvakare på veckans Family-meating.
Annat som är trevligt är att det är bandy. Jag vet inte riktigt vad det går ut på eller vad man gör.. Men det är säkert kul.
Och sen så är det ju melodifestival. Då är det Christer Sjögren och jag tycker att han är bäst. Flickorna i bakgrunden har väldigt.. Hmm.. Intressanta klänningar. Jag vill ha en sån. Ha en jätterolig dag och jag hoppas att den blir lika bra som min. Er pappa kanske inte älskar er lika mycket som min älskar mej (7 av 23!!!!!!!:D), men han kanske älskar er nästa lika mycket.
Hej då!

Inga kommentarer: