onsdag, mars 12, 2008

Gräsänkling: En Summering

Frugan lämnade Edsbyn mitt under det stimulerande BBIC-mötet, hon och Viveca begav sig mot Stockholm. På väg mot Stockholm passerar man Holmsveden.
Jag fikade med JP på kontoret o plötsligt var jag fast i att jobba över
Såg lite bandy, jobbade lite mer
Sov oroligt och ensamt
Idag har jag åkt bil med Nya Maria o kollat på dimma och som en bonus jobbat över.
Det blev ingen sprit, inga fala damer med tvivelaktigt rykte, ingen kasedans.

Fattar inte hur jag orkade leva innan hon fanns i mitt liv.
O Kasedans har jag aldrig vart på

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Har man funnit lyckan har man också funnit glädjen".

Anonym sa...

Mats Wilander han vet han

Anonym sa...

Öcke jävla fjäsk! När ska vi åka till Sundsvall å köpa vilnylspelarnålar? Jag har en Kenwood kd 1500 här på kontoret som saknar nål och nålen på min gamla Technics sl70 hemma är nästan av pga damning. Jag tycker detta ska vara en HiFi-blogg istället för en pluttenullblogg! Tänk på mig också för i helvete! HALLÅ JAG DÅ? Tur att man har kidnappat Ragne Sälls Låtar från Måndagsfallet av Musik-Tommy Hejdå!

Anonym sa...

Vi åker på onsda