måndag, mars 24, 2008

Fint MySpacebesök i byn




Jag har ju en MySpace, inte bara en fäjsbox. på MySpace har man en hel del kul kamrater, vissa har man träffat, vissa inte. Men man liksom känner alla.

Hempa som jag känt länge genom Johanssons sida har även han en MySpace. Idag var Hempa i Hälsingland och givetvis passar er Turistambassadör på att guida honom i "Guldbyn"
Lunch intogs på Pelles, sen kaffe på Pizzeria Bandy.
Jag tror och hoppas Hempa älskade byn, jag vet det. Man måste älska byn.
Hempa tog dessutom Johnnys senap på tunnbrödsrullen. Äkta

Det var ett sant nöje att prata och umgås, med en man man aldrig träffat innan. Men det märks inte. Man känner sina Myspejjsar.

O att få kicken från Jurgårn är cred i min bok
Resten av dan var Bollnäs. Köp av bra böcker. Pizza på Atlantic.
Hej då
Mvh Johannes

1 kommentar:

Anonym sa...

Kaffe på bandy. Hå hå jaja.