fredag, februari 15, 2008

MAIL FRÅN MIN FRU

Hej

Jag tycker om att äta selleri utan bröd samtidigt som jag kastar frysta hundbajsar på tanter som kliver av 16.40-bussen från Falun.
Efter det tycker jag om att titta på kalla fakta samtidigt som jag lyssnar på countrymusik och sätter hallonbåtar mellan alla tår.
Med hallonbåtarna fortfarande mellan tårna ringer jag till 15 slumpmässigt utvalda invånare i Fjugesta och skriker att tallekottarna kommer gå till attack under den kommande natten och det enda sättet att skydda sej mot deras ondska är att stoppa upp en 2½-årig höna i arslet.

Sen ger jag dom svar på deras eventuella frågor om sex och samlevnad. Efter det brukar jag under högtidlig ritual med tända ljus och Samantha Fox i högtalarna plocka bort hallonbåtarna en och en, detta sker exakt kl 21.53 varje kväll och tar exakt 8 minuter.

Sen fotograferar jag nyheterna på tv4 eftersom jag samlar på nyhetsankare, detta finns till allmän beskådning på min sovrumsvägg, man kan t.ex. komma den 17 mars kl 19.32 så får man titta.

Jag säger godnatt och sjunger nåt av kenneth and the knutters, oftast "du vibrerar under mig" eller "ge mig en öl" till varje nyhetsankare innan jag somnar.


Hejdå

jag älskar Linn, hon är osannolikt sjuk

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du föll. /RF