torsdag, januari 24, 2008

Utmaningen om sanningen

Jag har blivit utmanad av Bondhustrun.
Sju sanningar om mig själv.

1. Jag har blivit tagen i tullen med rökbara vatror som inte är tobak och tjatat mig loss

2. Jag läser ALLA deckare som kommer i pocket. Detta trots att jag hellre bygger bilden av mig som en grubblande ung man med Perec på väggen och i hyllan

3. Jag har inget körkort, detta för att jag har så dåligt jumör, jag skulle preja folk av vägen oavbrutet.

4. Jag tycker att människor som är svenssons suger. Sen att jag är svensson själv är en annan sak

5. Jag har sett Thåströms snopp, LIVE. En stor dag i livet. en stor snopp å vill jag minnas, fast jag var bara barnet då så alla snoppar tedde sig kanske gigantiska.

6. Min ryggrad ser ut som ett S. Försökte slippa lumpen för det, men det gick inte. Dock slapp jag iallafall

7. Jag är värsta liberalen

Reglerna för utmaningen ser ut så här:
Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

O jag utmanar



Ja vete fan
Efter lunchen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj bättre sent än aldrig eller hur!

Anonym sa...

har du redan gjort den