fredag, januari 04, 2008

Ingenting förändras av sig själv

Se där, lite otippat en Hoola Bandoolatitel som dagens titel.
Men va fan.
2008 och allt är som 2007
Alliansen
Vädret
Jobbet
Ok, det är fredag

Men jag menar
VAR DET BÄTTRE FÖRR?

Billy Butt hävdade sin oskuld
Likaså gör Tito Beltram idag

Ny demokrati ville kicka ut flyktingar
Likaså vill Alliansen idag

Tracks var fullt av skitmusik, tex Peter Le Marc
Likaså idag

Snowjoggers var poppis
Likaså idag?!?! O det övergår fan mitt förstånd

Bingolotto var populärt på lördagarna
Likaså idag, den lille fete är borta, nu är det en lång ful

Bob Dylan gjorde spelningar med ryggen mot publiken
Likaså nu

Tågen kom aldrig i tid
Likaså nu. SJ den sista resten av DDR

Typ så
jag vill gå hem

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va äre jag läser....
Det finns ju inga fula människor.
Så de så.

Anonym sa...

Ja den diskussionen kommer jag aldrig att glömma. Smörgåstårta skapar bra samtalsämnen
Men GÖRAN PERSSON

Bemparn sa...

SNOW JOGGERS är ett coolt skodon.