måndag, januari 07, 2008

Endast alliansen kan



Dom kan fan allt. Allt.

Göda sig själva genom att manipulera med skatterna. Dom kan göra vad dom vill och ändå klara sig.
Är det nån som minns då man fick sparken för att man köpte en Toblerone för statens pengar?
Tror det var på 1800talet. Sen att det var de bruna som skrek högst om moral och etik det har vi glömt.
lite Soma sen Sova

Iallafall så är det så här att jag har varit stolt snygg rökare i 20 år. Det är ganska länge. Många sköna slantar staten fått in av mig.

Men nu har allianssvinen gått för långt. Dom höjer tobaksskatten igen! IGEN!!!

32 spänn extra för ett paket rulletobak. Fint det.
Jag genom att röka bekostar alliansens slopade förmögenhetsskatt. FY BUBBLAN!!!
Varje cig jag röker ger typ 1 krona femtio öre för Anders Borg att förtrycka andra på. Det är ju mot all heder o hyfs.
Jag säger nej. JAG BETALAR INTE

Det är en sak att jag skurit ner rökandet för att jag fått barn, eller sambo, eller lunginflammation.
Men det faktum att jag kan dra alliansen vid näsan är fan bensin i ett rum av eld.
Igår rökade jag fem st
Idag en o en halv fram till nu
O DÅ ANDERS ERE SMUGGELCIGG JAG RÖKER IDAG
Inte ett nickel till Dig

Allt som kostar mig i extra skatt ska jag lägga av med. ALLT I TELL YOU

Hoppas ni går bankrutt, för fan va jag kan röka när jag vill.
Men det vill jag inte mer.

Inga kommentarer: