lördag, december 08, 2007

Panflöjtens inverkan på måendet

När jag dör, det ska jag nåt tag, då är min största fasa att det verkligen finns en gud o jag har ramlat ner på bottenvåningen. Väl där står det oräkneliga antal utklädda indianer med örnfjädrar som spelar panflöjt till ett bakgrundskomp med trummaskiner och alprock.

Men när det är lördag och Dana Dragomir som slår till med It Must Have Been Love då bubblar mitt hjärta av glädje.
Krysset är det bästaste på hela veckan.
Vi blir bara fler och fler trots att det regnar
Vi kommer att ta över
Krysspartiet ställer upp i nästa val.
Då är vi farliga

Kraven:
Mer biltullar
Eldemans fölsedag ska bli röd dag
Anders namnsdag ska bli röd dag
Lördag ska bli röd dag
Bredare trottoarer
INTE sälja ut allmännyttan
Vid konflikter i andra länder skickar vi Lennart Palm och hans orgel för o medla

Det blir bra det

1 kommentar:

Anonym sa...

Javisst, fler röda dagar å Palmsöndagen finns ju redan....
;-) Fridens.