fredag, december 07, 2007

Mitt namn är Klaustro jag har fobi

Jag saknar min Niels Jensenskiva. Utgiven på Marianne records. Den är hur bra som helst. Jag tycker att min bror ska köpa en vinylare med usb o köra över den på MP3.
Men det är ju bara vad jag tycker.
Johan har sett såna på Claes Olsson, säger en del om honom att han har koll på det sortimentet. Programvaran har han oxå.
så de e bara o gå o handla Kära Broder.

De är fredag, Lucian skall krönas i Missionskyrkan. Byn står stilla. Folket är spända av förväntan.

Att bo i en by/småstad/skitlitenkommun har sin charm ibland. Oftast inte.
Men det är lite kul att alla talar om bandyn, att alla vet vem lucian e. Dannes dotter. Han med den tappade plånboken.
Det är som Åshöjdens BK. Det är som min bild av 50-talet.
Ska bli ganska soft o åka till stokkolm på söndag så det ska bli.
Där skiter man i Bandy

2 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Jag tror jag har spelat in klaustro åt dej både på kassett och cdr.(Jag har den förvisso på mp3).

Anonym sa...

då ska du maila den typ som nu