måndag, november 26, 2007

VA FAN HÄNDER PÅ ICA??????????


Ikväll fick jag ett onaturligt sug efter glass. Begav mig till SnålT men fann ej den smak jag ville ha, dock fann jag tre fullegubbar jag aldrig sett innan. Spännande.
Linn o jag halkade ner mot ICA för inköpt av GLASCH, det uttalas så här.
Vi gick omkring i ett rosa moln av harmoni som vanligt
Men plötsligt kom ångesten...
Vart fan e delikatessdisken (Nåja Tacopajdisken)
Hur ska det gå när ingenting längre är heligt
Nu äre Könsum som gäller i fortsättningen
Det här rubbade mina cirklar.
Det är så att vårt samhälles grund vilar på vissa principer, man kan inte bara ändra saker så där utan att liksom säga till innan. Jag mår skitdåligt
Charken heter det säger Linn (TACOPAJDISKEN)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HUR KAN DE DE JÄVLARNA?! Jag tycker att vi från och med nu bara handlar hos Saida och de andra. Där finns ju iaf Siv som har hand om godiset.

Anonym sa...

Vart ska fjällan jobba då om den är borta? Jag läre gö na på smällen hela tin istället giss ja!
Låna mitt MedMera-kort när ni går på konsum. Eller skaffa själv så får ni kuponger man kan bo billigt på lyx-hotell i Göteborg!

Anonym sa...

Man behöver inte bo på lyxhotell i Göteborg när man kan bo i KORTEDALA.
Sen är det nåt väldigt märkligt, nästan abnormt, med att bli sugen på glass mitt i iskalla vintern.