torsdag, november 29, 2007

skit i allting som är tråkigt

Jag vill bara dansa sjöng KSMB
Det ordnar sig med lite socker på sjunger Storsien och Navid

Varför orkar ingen bry sig
Jag bryr mig ju
Vad får man för det? Fikon!

Det är bara ensamma fula grisbönder, Daniels Breithssons utbrott i sorg efter att Daniel röstats ut. Alliansen trampar ner folk, men vad är det i relation till Linda o Faddes utspel i den dagliga median?

Jag funderar allvarligt på att säga upp mitt samhällskontrakt, göra en Klint-Olle o bo i skogen o vägra motorsågar.
SOLIDARITET
FIGHT THE POWER

Malmö luktar regn och frihet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag en glädjedödare, men Malmö är fast under samma idiotiska ledarskap som Edsbyn, tyvärr.

Anonym sa...

Ditt språkbruk
Och formuleringar
Oklanderliga

Keep up the good work

som dom säjer

Konungen sa...

tack anonymis

alliansen är dum, dum i tell yoy