måndag, november 05, 2007

The mössincident

Efter en dag på arbetet då jag personligen kommer att vara ansvarig för att vissa dör. Tack tack. Iallafall. Efter en dag på arbetet då jag personligen kommer att vara ansvarig för att vissa dör begav jag mig åt ICA till, alltid ICA, där mötte väna vackra Linn upp. När vi stod där o slaskade mule kom Elis o skrek hej. Påtagligt förvirrad hälsade jag, stelnade till då jag såg den röda mössan med bymärket, erbjöd honom ett byte, ett byte han tackade ja till. Gav honom min MFF-mössa o tog hans röda. Sen gick jag på ICA. Kom på att hans far Anders kanske tyckte dte var lite konstigt eftersom jag aldrig träffat honom innan. Det var ganska pinigt kom jag på. Kastade mig över telefonen för att skicka SMS o förklara för hans ömma väna moder. Linn petade på mig, då står A-K där. Världen e liten i byn. FLÅT A-K
O Elis saknar du din mössa så kommer jag o lämnar den. Förlåt förlåt Anders

Inga kommentarer: