torsdag, november 15, 2007

Inte bara min sambo



Hon är oxå min kollega.
Härligt

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad kul att äntligen få se henne, och; fy fan vad vackra kvinnor du alltid lyckas håva in! Jag som trodde jag endag skulle bli din! Jag var ju din bög i flera år ju johannes.... grattis och puss på dej pojken!

Anonym sa...

Tack baby, PUSS, o du e alltid min favvegayis

Anonym sa...

Tack! Skönt att höra. Ocd du, sambo eller ej-du e föralltid min favvohomo med. vi får fan ses nästa gång du/ni e nere. Pyss

Anonym sa...

Du va ju på Ivön nu när vi var nere jue
Prioritering baby

Anonym sa...

röd telefon.. direktlinje till storfan i kommunhuset?

Anonym sa...

Nästa gång prioriterar jag dig...
Då bögar vi loss ordentligt.
Puss

Anonym sa...

Nä Johannes är inte bög för några såna finns inte i Edsbyn! Som Alfons sa till sig själv "Stick du stygga sböge för du finns inte" så säger man här å sen är det borta! Annars blir man utesluten ur kyrkan. Våldta och jobba svart går bra men inte böga!