onsdag, oktober 17, 2007

Inlägg 900

Shit va många.
Bjuder på en teater ur mit tliv

Scen: The Rum med bårder. Man och kvinna suckar förnöjt, pizzakartonger på bordet
Teven på.

Mannen: Ska vi ha lite kaffe efter maten
Kvinnan: Fast vi drack ju nyss kaffe
Mannen: Ja det gjorde vi ju
Kvinnan: Fast lite kaffe är ju alltid gott

Mannen ler, lämnar rummet för köket. Diskar muggar.
Kommer tillbaka med varsin halv kopp kaffe.

Ridå

Ja va fan
Praktikantaskrället tvinga mig o göra Vuxenpoängstestet o jag blev för första gången över 30

O JA DET VAR EXAKT SÅ VI SA

6 kommentarer:

Anonym sa...

mitt fel (eller min förtjänst) att du blev så gammal. och ditt fel, eller förtjänst då, att jag blev yngre denna gång jag testade.

Anonym sa...

19,2 här...

Anonym sa...

27,6

Anonym sa...

Shit i helvete! Jag blev 40,3!!! Va´faaan!

/blivande 35-åring

Anonym sa...

Jaja, jag var 35,6 ÅR, men jag fick 19,2 POÄNG. Tjôta.

Anonym sa...

38,1
****
För övrigt är vuxenliv ascoolt.