onsdag, oktober 24, 2007

Fatwa


Men va fan. Sitter o ska ordna saker åt Linn nu. Hemma dåra o kollar på Dobbidoo, ett bra program på min ära.
I fredags vilket jag ser nu var det de två onda tvillingarna Ronkedahl som va med

VARFÖR

Varför är dom kända?
Är dte för att dom är tvillingar?

Är det för att dom heter Ronk?

Är det för att dom är kända?
De kan dom väl inte va

Samma kretiner har förpestat Så ska det låta. Sing A Long o annat.

O det går ju inte

Varför får två talanglösa idioter utrymme när det finns talang i sverige


Ge mig mer Sonny Bonnet på tevi han har ente heller hår på huvet


Efter ivrigt googlande ser jag att dom körat åt electric banana band, bara det borde rendera dem dödsstraff inte berömmelse

Jag hatar dom


3 kommentarer:

Sonny Bonnet sa...

Ja det skulle bli bra mycket snyggare tevi om jag var med!!! Jag kan tänka mig ett team med Kicki Danielsson på Doobidooooooo...

Anonym sa...

Fast Electric Banana Band är ju lite bra ändå. Lite. De uppträdde på Liseberg på min 25-årsdag, bara en sån sak.

Anonym sa...

Bra! Dom turades om att sjunga i Big Money också på samma sätt som tvillingarna i "Huset fullt" och som roboten och dvärgen i Alfs kostym.